Regnbogeblogg

Regnbogeblogg
Utsikt frå Grøntua på Sandsøya mot Skorpa.

torsdag 19. februar 2015

Første innlegg.


Første innlegg:

Eg er ei godt vaksen dame som fylte 70 sist sommar.
Eit nytt tiår, og eit nytt kapittel i livet mitt har begynt.

Eg vil nytte dei komande åra til bla. å lære om- og oppleve nye ting.
Noko eg må skjerpe meg på, er datakunnskap og databruk.
Derfor startar eg no eigen blogg, sjølv om nervøsiteten kriblar i magen.
Trur det kan bli artig også.
Eg likar å skrive, og eg vil gjerne dele det eg skriv med andre.
Har funne på namnet REGNBOGEBLOGG fordi dette vil bli ein blogg som omhandlar
mange emne, og vil ha mange nyansar,

Eg hadde som mål å starte bloggen min 1.januar 2015.
Kvifor det blei utsett til 18. februar, skal eg skrive om neste gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar